Één inbox voor je klantenservice


Het contact tussen jou en je community is natuurlijk erg belangrijk. Maar door verschillende mailadressen en platformen kan dit lastig zijn, en vooral veel tijd kosten.

Daarom beschikt Teamticket over een alles-in-één inbox, zodat je overzichtelijk en snel iedereen te woord kan staan.

Met de alles-in-één inbox ontvang je de klantvragen van jouw community; berichten van meerdere mailaccounts en je facebook berichten in een overzichtelijke inbox.
Met Teamticket ben je altijd en overal in staat om jouw klanten te woord te staan, zowel op je smartphone, tablet als desktop. Het installeren van speciale software of apps is hierbij niet nodig, jouw inbox is altijd bereikbaar via jouw Teamticket website.

Samen met jouw collega’s beantwoord je binnen no-time alle klantvragen. Voor een soepele samenwerking met jouw team maak je gebruik van gepersonaliseerde labels, en wijs berichten toe aan collega’s.
Zo heb je binnen no-time al jouw klanten voorzien van hun gewenste informatie.

Één inbox voor je klantenservice

START JE EIGEN TEAMTICKET?

Een goed begin is het halve werk

Begin je eigen Teamticket